معرفی و بررسی خودرو ۲۰۶ تیپ ۳ جدید

معرفی و بررسی خودرو ۲۰۶ تیپ ۳ جدید
معرفی ۲۰۶ تیپ ۳ جدید سقف شیشه ای

سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان گرانقدر وبسایت لوکس کارز . بسیار خرسند و مفتخریم که وقت ارزشمند خود را در اختیار تیم ما قرار می دهید . امروز قصد داریم در این مقاله به بررسی خودروی ۲۰۶ تیپ ۳ جدید سقف شیشه ای بپردازیم . لذا تا انتها با ما همراه باشید .

شرکت ایران خودرو به تازگی از ۲۰۶ جدید ، بنام تیپ سه سقف شیشه ای رونمایی کرده است. همانطور که از اسم پیداست ، سقف این خودرو همان طور که از اسمش پیداست شیشه ای و تا حدودی پانروما است .ظاهر خودرو هیچ تفاوتی نسبت به نمونه های قبلی ندارد و همچنان از همان طرح قبلی استفاده شده و همان حس قدیمی بودن به راننده القا می شود. البته باید گفت ۲۰۶ ، همواره طرفداران و مخاطبان خاص خود را به همراه داشته و به ویژه جوانان آن را خودروی محبوب خود می دانند .

206 سقف شیشه ای

۲۰۶ تیپ ۳ ، فقط با گیربکس دنده دستی عرضه شده و از یک موتور با پیشرانه 1/4 لیتری بنام TU3 بهره می برد .این موتور توان تولید 75 اسب بخار قدرت و 118 نیوتون متر گشتاور را دارد .از ویژگی و مزایای آن می توان به مصرف سوخت کم و قدرت موتور معقول اشاره کرد.

در بخش امکانات و تجهیزات ۲۰۶ تیپ ۳ می توان ، تهویه اتوماتیک ، چهار شیشه بالابر برقی ، ۲ کیسه هوا ، ترمز عقب کاسه ای ، آنتن اکتیو و …. اشاره کرد. ایران خودرو شاید می توانست با بهره گیری از دانش مهندسان و مخترعین کشورمان، تغییرات بیشتری را هم در بخشی ظاهری و هم در بخش فنی ایجاد نمود. ولیکن شرکت ایران خودرو به همین میزان بسنده کرد و دست به تغییرات چشم گیری نزد.

۲۰۶ تیپ ۳

اگر بخواهیم ۲۰۶ تیپ ۳ سقف شیشه ای را با خودروی دیگری مقایسه کنیم ، باید آن را در مقابل محصول تازه وارد شرکت مدیران خودرو ، یعنی mvm 315 جدید قرار دهیم . مدیران خودرو در محصول جدیدش از یک گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک استفاده کرده . همچنین نسبت به نمونه قبلی سانروف نیز اضافه گردیده است .در بخش فنی نیز ۳۱۵ جدید از یک موتور ۱/۵ لیتری بهره می برد که می توان تا حدودی آن را قوی تر از پیشرانه ۲۰۶ تیپ ۳ دانست .

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *