معرفی نسل جدید نیسان Z 2023

معرفی نسل جدید نیسان Z 2023

سلام و درود خدمت شما همراهان گرانقدر وبسایت لوکس کارز . بسیار خرسند و مفتخریم که وقت ارزشمند خود را در اختیار تیم ما قرار می دهید . امروز قصد داریم در این مقاله به بررسی نسل جدید نیسان Z 2023 بپردازیم .

معرفی نیسان Z 2023

احتمالا شما که در حال خواندن این مقاله با عنوان نسل جدید نیسان z هستید ، نسل های قبلی این خودروی جذاب و پرطرفدار را مشاهده کرده اید و کلیپ های بسیار زیادی از این کوپه ژاپنی در فضای مجازی تماشا نموده و آن را با نام هیولای ژاپنی می شناسید . اما مدتی پیش و به تازگی شرکت نیسان از نسل جدید محصول خودش رونمایی نمود. این نسل از نیسان z یعنی مدل 2023 نسبت به نمونه های قدیمی تر خود از ظاهری اسپورت تر و عضلانی تر بهره مند است .

نیسان Z 2023

از تویوتا سوپرا میتوان به عنوان یکی از رقیبان نیسان z نام برد که رقابت جذابی را به همراه دارند. نیسان Z مدل 2023 از یک موتور سه لیتری و 6 سیلندر با 400 اسب بخار قدرت و 475 نیوتون متر گشتاور بهره می برد .مشتریان و متقاضیان می توانند این خودرو را در دو نمونه دستی و اتومات خریداری نمایند . مدل دستی دارای یک گیربکس 6 سرعته بوده و از لانچ کنترل پیشرفته بهره مند است و همچنین می توان آن را همراه با میل گاردان فیبر کربنی کامپوزیتی سفارش داد .

گیربکس اتوماتیک این نیسان Z 2023 به صورت ۹ سرعته ارائه شده که دارای دو حالت رانندگی از جمله استاندارد و اسپورت است . در حالت اسپورت می توان شتاب بهتری را تجربه کرد و صدای اگزوز ها تقویت می شود .باید این نکته را گویا بود که مواردی از قبیل کمک فنرها ، سیستم تعلیق آلومینیومی ، استحکام بدنه و سیستم فرمان برقی نسبت به نسل قبل ارتقا یافته و بهتر شده است .

نیسان Z 2023

همچنین شرکت نیسان امکان سفارش نیسان Z 2023 را در دو مدل Sport و Performance برای مشتریان خود محیا کرده است. علاوه بر این دو مدل، قرار است نیسان z در نسخه ای محدود بنام Z Proto Spec تولید شود .این نسخه فقط در تعداد ۲۴۰ عدد به تولید می رسد . نسخه Performance از رینگ های 19 اینچی و دیفرانسیل لغزش محدود مکانیکی بهره مند شده است .

انتخاب رنگ داخل داشبورد این کوپه ژاپنی، بر عهده مشتری است و می تواند یکی از سه رنگ قرمز ، آبی و گرافیتی را انتخاب کند. صفحه آمپر 12.3 اینچی ، مانیتور ۸ اینچی در نسخه اسپورت و ۹ اینچی در نسخه پرفورمنس ، و سه آمپر نصب شده در وسط داشبورد خودرو از ویژگی های داخلی این محبوب ژاپنی است. شاید برایتان سوال باشد که سه آمپر نشان دهنده چه چیزهایی هستند؟ در پاسخ باید بگوییم این آمپرهای آنالوگ نشان دهنده بوست توربو ، ساعت تویین توربو و ولتاژ خواهند بود.

نیسان Z 2023

قیمت پایه مشخص شده برای نیسان Z 2023 در حدود 40 هزار دلار است و قرار است در بهار سال 2022 در نمایندگی های بازار به فروش برسد .

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *