فراری BR20 ، برداشتی خاص از مدلی خاص!

فراری BR20 ، برداشتی خاص از مدلی خاص!

شنیدن نام فراری به خودی خود خاص بودن را در ذهن ما تداعی می کند. حال فکر کنید وقتی این کمپانی ایتالیایی محصولی می سازد که فقط و فقط یک نمونه از آن وجود خواهد داشت، با چه شاهکاری طرف خواهیم بود؟ این محصول فوق العاده چیزی نیست جز فراری BR20 که در این مقاله به معرفی آن خواهیم پرداخت. با آی آر لوکس کارز همراه باشید.

فراری BR20 - ای ار لوکس کارز

این مدل بر اساس مدل خاص gtc4 lusso ساخته شده است. محصولی که تنها مدل فراری با 4 صندلی بود و به واسطه ویژگی های خاص خودش بسیار مورد توجه قرار گرفته بود. چندی پیش خبر توقف تولید این مدل رسانه ای شد و بعد فراری اعلام کرد که در مدل خاص br20 از شاسی این مدل استفاده خواهد کرد. این موضوع به خاص تر شدن این خودرو می افزاید!

فراری BR20 - ای ار لوکس کارز

طراحان فراری در طراحی بدنه این مدل از محصولات قدیمی این شرکت الهام گرفته اند. طراحی کشیده و اسپرتی که یادآور دهه 50 و 60 میلادی است، بازه زمانی که بسیاری آن ها را دهه های طلایی فراری قلمداد می کنند. علاوه بر بدنه کشیده ورودی و خروجی های هوا و اگزوز بزرگ این خودرو از ویژگی های ظاهری جذاب و چشم نواز آن هستند. استفاده از فیبر کربن در بدنه هم نشان از وزن سبک و چابکی این مدل دارد، همان چیزی که همیشه از فراری انتظار می رود.

فراری BR20 - ای ار لوکس کارز

در نمای داخلی Br20 شکوه و عظمتی را شاهد هستیم که فیبر کربن و چرم در کنار هم آفریده اند. ترکیبی که تا به امروز به این زیبایی در خودرویی ندیده بودیم. فضای خالی دو صندلی عقبی هم به خوبی با این ترکیب پر شده است تا فضای داخلی این خودرو به عنوان یک سوپراسپرت 2 نفره به اندازه کافی جذاب باشد.

فراری BR20 - ای ار لوکس کارز

در بخش فنی تغییری به نسبت gtc4 نمی بینیم. پیشرانه این خودرو یک مدل 6.2 لیتری 12 سیلندر است که می تواند 680 اسب بخار قدرت تولید کند و این قدرت را با گیربکس 8 سرعته به هر چهار چرخ برساند. صفرتاصداین خودرو در حدود 3 ثانیه خواهد بود. طبق سنت همیشگی فراری احتمالا هیچوقت مشخص نشود این مدل برای چه کسی است و کجاست! مگر اینکه مالک تصمیم بگیرد که روزی فراری فوق خاص خودش را بیرون بیاورد و توسط پاپاراتزی ها شکار شود!

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *