بررسی و معرفی X55 Pro

بررسی و معرفی X55 Pro

بررسی و معرفی X55 Pro

روز به روز تعداد ماشین های چینی در بازار داخلی بیشتر میشود، از این رو بررسی دقیق و تخصصی آنها جزئی از واجبات می باشد. چرا که برای خرید ماشین های چینی اگر بدون اطلاعات تصمیم گیری کنیم، با توجه به مشکلات قطعات، بازار خرید و فروش و گرانی لوازم قطعا به مشکل میخوریم. با توجه به همین موضوع امروز تیم آی آر لوکس کارز با بررسی دقیق و‌ تخصصی X 55 pro در خدمت شما خواهد بود. از اواخر پاییز 1398 بود که فروش ام‌وی‌ام X55 برای اولین‌بار در ایران، آغاز شد. نسخه‌ای که شرکت مدیران خودرو مونتاژ میکند، از فیس‌لیفت دوم این خودرو هست که در سال 2021 معرفی شده است. به همین دلیل نیز مدیران خودرو، آن را با نام جدید X55 PRO معرفی کرده است.

بررسی و معرفی X55 Pro

طراحی ظاهری X55 Pro

در نمای روبرو ام وی ام ایکس ۵۵ پرو طراحی نسبتا جدیدی ندارد و به طور کلی ظاهر به نسبت ساده ای در این نما دارد. چراغ های جلوی این کراس اوور از طراحی پیچیده ای برخوردار نیستند. جلوپنجره بزرگ این خودرو طراحی کهکشانی دارد که بر روی اکثر محصثلات مدیران خودرو میبینیم. در بخش عقب کمی حرفه ای تر عمل شده. بطور مثال چراغ های led به وسیله ی نواری کرومی به یکدیگر متصل شده اند.

طراحی داخلی X55 Pro

با نگاهی گذرا به کابین ایکس ۵۵ پرو، متوجه شباهت داشبورد این خودرو به برادر بزرگتر خود یعنی تیکو هفت پرو میشویم. نوار های قرمز رنگ بکار گرفته شده در کابین حس بسیار خوبی را به سرنشین منتقل میکند. صفحه نمایشگر بزرگ لمسی در کنار کنسولی زیبا را میتوان از مهم ترین شاخصه ها در طراحی این خودرو قلمداد کرد. سیستم تهویه مطبوع این خودرو بصورت لمسی کار میکند. همچنین صفحه کیلومتر دیجیتالی که با تغییر حالا رانندگی، تم آن عوض میشود، جزئی از زیبایی های این خودرو محسوب میشود.

X55 Pro

تجهیزات رفاهی

این خودرو با توجه به قیمت و رقبا از آپشن های نسبتا خوبی بهره میبرد. شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای - سامانه کنترل پایداری الکتریکی - سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی - استارت دکمه ای - قابلیت روشن کردن خودرو از روی ریموت - سانروف برقی - نور پردازی کابین - دوربین ۳۶۰ درجه - فرمان کمکی برقی - استارت دکمه ای - تریم داخلی چرم مصنوعی - گرمکن صندلی های جلو - تهویه الکتریکی دستی - صندلی برقی راننده - اپل کار پلی - اندروید اتو - رینگ آلومینیومی - سنسور پایش باد تایرها - فناوری LED چراغ ها - شارژر بی سیم تلفن همراه - ترمز پارک برقی - اتوهلد - سنسور پارک عقب - سامانه کنترل حرکت در سراشیبی - جلو آمپر دیجیتال - سنسور نور - کروز کنترل از جمله اپشن های این کراس اوور می باشند.

X55 Pro

مشخصات فنی X55 Pro

ام وی ام X55 پرو دارای یک موتور ۱.۵ لیتری توربو شارژ است که می تواند نهایت قدرت ۱۵۶ اسب بخار و گشتاور نهایی ۲۳۰ نیوتن متر را تولید و از طریق جعبه دنده سی وی تی با ۹ سرعته مصنوعی به چرخ های جلو منتقل کند. شتاب صفر تا صد ۱۰ ثانیه ای و مصرف ۷ لیتر در هر صد کیلومتر از دیگر مشخصات این خودرو در بخش فنی می باشد.

ارزش خرید و حرف آخر

ایکس ۵۵ پرو در بازار ایران با رقبایی همچون فردا SX5، هایما S5، تیگار ، چانگان CS35 پلاس و یا حتی زوتی DL5 دست و پنجه نرم میکند که با توجه به وضعیت بازار میتوان گفت که بهترین انتخاب همین ایکس ۵۵ پرو می باشد.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *