با جایگزین احتمالی پژو 206 در ایران، آشنا بشید!

با جایگزین احتمالی پژو 206 در ایران، آشنا بشید!

سلام خدمت همه دوست داران صنعت خودرو ، این بار به سراغ محصول جدید دیگری از شرکت ایران خودرو رفتیم. همانطور که میدانید چند وقتی است که از معرفی محصول کراس اوور ری را ، محصول جدید ایران خودرو می گذرد اما چندی قبل ، این شرکت مجدد خودروی دیگری را معرفی کرده است که به گفته خیلی ها احتمالا جایگزین پژو 206 ، بعد از حدود 20 سال خواهد شد.

مشخصات خودروی جدید چیست؟

اسم این خودرو فعلا مشخص نیست و فعلا با کد TF21 شناخته می شود. پلتفرمی که قطعات روی آن سوار هستند پلتفرم جدید P200 است و در کلاس B دسته بندی می شود. همچنین این خودروی جدید از نوع هاچ بک است و گفته می شود که جایگزین احتمالی پژو 206 می باشد. پیشرانه ای که روی TF21 قرار گرفته از نوع TU5 پلاس است. این پیشرانه می تواند 113 اسب بخار قدرت و 150 نیوتن متر گشتاور تولید کند. تمام این قدرت و گشتاور از طریق یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک (تیپ ترونیک) به چرخ های جلو منتقل می شود.از دیگر ویژگی های این خودرو مصرف سوخت ترکیبی آن است که در هر 100 کیلومتر فقط 7 لیتر میسوزاند.

آیا TF21 کپی برداری شده؟!

طبق گفته ایران خودرو، TF21 دارای امکاناتی نظیر ، دو کیسه هوای سرنشین و راننده ، سنسور باران ، سنسور نور ، هشدار فشار باد تایرها ، کنترل پایداری ، نمایشگر مالتی مدیا 7 اینچی ، سیستم ناوبری ، سانروف ، فرمان برقی ،ورود و استارت بدون کلید و فرمان روکش چرم با کلیدهای میانبر است.

قیمت این خودرو چقدر است؟!

از لحاظ قیمتی هنوز رقم دقیقی مشخص نشده ، با توجه به قیمتای روز خودرو ، باید منتظر تا ببینیم که ایران خودرو ، چه قیمتی روی آن خواهد گذاشت ، اما احتمالا از حیث قیمت بعنوان خودروی اقتصادی و رقیب جدی کوئیک و کوئیک پلاس خواهد بود. قراراست این خودرو در نیمه اول سال 1402 به تولید انبوه برسد و در دو نسخه دنده ای و دستی به بازار عرضه شود.

نوشته های مرتبط
1 دیدگاه
احمدرضا

به دو نسخه دنده ای و اتومات
اصلاح کنید اخر مطلب نوشتید دو نسخه دنده ای و دستی ?

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *