تصاویر جاسوسی و لو رفته از بی ام و X7 2023

تصاویر جاسوسی و لو رفته از بی ام و X7 2023

طراحی های جدید کمپانی باواریایی در طی سال های اخیر بطور کامل دستخوش تغییرات زیادی شده است. به تازگی عکس های جدیدی از سری جدید بی ام و X7 2023 منتشر شده که سر و صدای زیادی را در رسانه ها به راه انداخته است. حتما بخاطر دارین که این کمپانی با طراحی جلو پنجره بزرگ برای سری هفت چقدر از سمت منتقدان مورد تمسخر قرار گرفت اما bmw از این موضع خود کوتاه نیامده و باری دیگر از جلو پنجره ای بزرگ برای شاسی بلند لوکس خود استفاده کرده است.

معرفی بی ام و X7 2023

خب بریم یک بررسی کوتاهی از طراحی بی ام و X7 2023 داشته باشیم. با نگاهی به قسمت جلو متوجه چراغ های دو تکه ی جدید در این محصول میشویم. آنقدر خطوط بدنه با چراغ ها پخته و هماهنگ طراحی شده اند که گمان نمیکنم کسی جز مهندسان باواریا توانایی چنین کاری را داشته باشند. چراغ ها LED در قسمت بالایی با ظرافت خاصی از قسمت جلو پنجره تا گلگیر های جلو کشیده اند و درست در زیر آنها چراغ های اصلی با طرحی مستطیلی شکل قرار گرفته اند. سپر جلو که تقریبا بخش زیادی از جلوی کاپوت را به خود اختصاص داده بسیار بزرگ طراحی شده تا بتواند جلو پنجره ی جنجالی را در خود جای دهد.

بی ام و X7 2023

 با قسمت عقب این شاسی بلند تقریبا همه آشنا هستیم. طراحی منحصر به فرد BMW که با چراغ های کشیده و نوار استیلی که دو چراغ را به یکدیگر متصل کرده، توانایی های مهندسان طراحِ این کمپانی را نشان میدهد. خب تمام آنچه تا الان با هم بررسی کردیم رندری جذاب بود که توسط سایت Kolesa از تصاویر جاسوسی بی ام و X7 2023 دریافت کرده بود. البته نمیخوام نا امیدتان کنم چون اکثر مواقع این تحلیل ها بصورت کامل با تغییراتی جزئی درست از آب در می آید ولی بهتر است بدانید که فیس لیفت نهایی این محصول به احتمال زیاد تا چند هفته ی آینده رونمایی خواهد شد و باید صبر کنیم تا ببینیم تحلیل های صورت گرفته چقدر به واقعیت نزدیک می باشد.

نوشته های مرتبط
1 دیدگاه
Ali.mmu

عالی بود
ضمنا این تصاویر چون جاسوسی‌ان حتما عین خود واقعی‌شونن

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *