وارداتی جذاب، ام جی سایبرستر

وارداتی جذاب، ام جی سایبرستر

معرفی ام جی سایبرستر

بالاخره کمپانی های بزرگ چینی موفق به ساختن خودرو های کروک و بدون سقف شدند. کمپانی معروف و بزرگ ام جی که با برخی محصولاتش در ایران شناخته شده، به تازگی محصولی جدید را به بازار خودرو معرفی کرده است. پس با تیم آی آر لوکس کارز همراه باشید تا با هم این چینی تازه وارد را بررسی کنیم.

ام جی سایبرستر

۱- طراحی ظاهری ام جی سایبرستر

ابعاد ام جی سایبرستر در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 4.535، 1.913، 1.329 و 2.69 متر اعلام شده است، که تقریبا هم اندازه ی پورشه کیمن می باشد. وزن این خودرو حدود دو تن اعلام شده که تقریبا سنگین وزن به حساب می آید. در نگاه اول به جلوی اتومبیل شباهت های زیادی به محصولات آلمانی از جمله پورشه میبینیم. چراغ های جلو بسیار شبیه به پورشه ماکان می باشد. همچنین در قسمت عقب طرح چراغ ها به شکلی هست که گویا نمایان گر پرچم کشور انگلستان می باشد. از دیگر مشخصات ظاهر این خودرو میتوان به رینگ های ۱۹ یا ۲۰ اینچی، درب های خفاشی و سقف تاشونده ی برزنتی اشاره کرد. سقف برقی این اتومبیل ظرف مدت ده ثانیه کامل باز یا بسته میشود و این امکان تا حداکثر سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت فراهم است.

ام جی سایبرستر

۲- طراحی کابین و داشبورد

با ورود به داخل کابین کاملا مجذوب خواهید شد. فرمان دی کات زیبا و در پشت آن صفحه نمایش بزرگ و منحنی شکل خودنمایی میکند. زنگ قرمز داشبورد هم در نگاه اول بسیار جذاب و دوست داشتنی به نظر میرسد. دکمه های فیزیکی با کاربرد های مختلف بصورت منظم و حرفه ای تعبیه شده اند و حس خوب لوکس بودن را به سرنشینان منتقل میکنند. از جمله آپشن های این خودرو میتوان به هدایت و کنترل اتومبیل با ریموت اشاره کرد.

3- مشخصات فنی ام جی سایبرستر

ام جی سایبرستر به کمک یک موتور برقی که بر روی چرخ های عقب نصب شده، ۳۱۴ اسب بخار قدرت را تولید میکند، که این عدد در نسخه فول با توجه به دو دیفرانسیل شدن، به ۵۴۴ اسب بخار افزایش می یابد. حداکثر سرعت سایبرستر ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت و حداکثر مسافت با یکبار شارژ کامل حدود ۵۸۰ کیلومتر می باشد. باتری های سایبرستر در زیر خودرو تعبیه شده اند و به دلیل وجود باتری های سنگین وزن این خودرو حدود ۱/۸ تن شده است.

ام جی سایبرستر

4-قیمت

قیمت این خودرو با توجه به رقبایی همچون BMW Z4 و پورشه ۷۱۸ باکستر که حدود ۵۷ الی ۷۰ هزار دلار قیمت دارند، حدود ۴۱ هزار دلار تعیین شده است که نشان میدهد رقابت سخت و نفس گیری با برند های درجه یک دنیا خواهد داشت.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *